HR self service, solutie marca APT
Revista de business Market Watch a publicat, in editia (print si online) din ianuarie 2015, un interviu oferit de Razvan Iacobescu, senior web developer si head of APT Group IT Department. Razvan a facut o scanare a activitatilor departamentului de IT, din perspectiva serviciilor tip SaaS, oferite atat intern cat si extern.
‘În primul rând, suntem o companie de resurse umane care a dezvoltat un soft. Din punctul nostru de vedere acest lucru constituie un avantaj, deoarece înţelegem mult mai bine procesele pe care le are clientul în organizaţia lui. În al doilea rând, datorită serviciilor pe care le oferim putem să diversificăm soluţia. Cerințele venite din partea unor clienți le putem implementa și pentru noi, apoi le putem pune la dispoziţia altor clienţi. În al treilea rând, aplicaţia funcţionează online, ceea ce reprezintă un alt avantaj din punct de vedere al costurilor. Clientul nu are costuri cu licenţele, vorbim doar despre un cost de implementare şi un cost de închiriere lunar, aplicația rulând în regim SaaS. De asemenea, oferim suport mult mai uşor datorită faptului că soluția funcționează online. Nu avem nevoie de setări de securitate, cum este cazul soluţiilor instalate în locaţia clientului. Bineînţeles, sunt clienţi care au dorit să aibă soluţia în locaţia lor. Pentru acești clienţi am instalat soluția pe serverul lor cu acces doar din intranetul lor, noi având un acces VPN către ei doar pentru partea de suport şi mentenanţă. Suntem flexibili din acest punct de vedere, deoarece înţelegem că există clienţi constrânşi de anumite politici de securitate și funcționare pe care le au.
Un alt factor important pe care îl resimt companiile în ceea ce priveşte resursele umane este factorul uman. Un om care trebuie să gestioneze multe procese poate face erori fără să îşi dea seama. Printr-o astfel de platformă, un singur om de HR poate gestiona aproximativ 300 de angajaţi dintr-o organizație.’
Interviul integral poate fi citit aici.