PENTRU COMPANII

PENTRU COMPANII 2019-02-28T19:32:02+00:00

De ce să lucrezi cu noi?

Întrebări frecvente ale clienților

Dacă și tu aveai aceste întrebări, acum poți găsi răspunsul. Dacă mai ai și alte nelămuriri, nu ezita să ne contactezi.

Nu vindem produse HR de tip pret-a-porter, ci oferim suport, consultanță și soluții personalizate pentru managementul capitalului uman. Clienții noștri se pot baza pe expertiza noastră de peste 20 de ani și, mai mult, pe spiritul de parteneriat în abordarea nevoilor lor. Abordarea noastră se bazează pe principiile de management al proiectelor, întrucât oferim livrabile clare, termene ferme și rezultate măsurabile.

Știm că sunteți in căutare de talente și expertiză de prima clasă! Indiferent dacă aveți nevoie de un absolvent / student cu experiență profesională sau cu un talent înnăscut, aveți încredere în noi în a aduce oamenii potriviți în locurile potrivite. Cu un record de peste 10.000 de angajări, recrutăm în domeniile cele mai căutate, în special BPO, Banking & Finance, IT & C, Telecomunicații, Inginerie, Retail. Oferim soluții rapide și inovatoare de recrutare, netezind procesul prin intermediul aplicației noastre interne. Înțelegem afacerea fiecărui client și aducem o armată de resurse pentru a satisface cele mai complexe nevoi de personal pentru că vrei să fii cu un pas înaintea concurenților tăi.

Echipa de recrutare APT este formată din experți în Recrutare și Psihologie, nivelul mediu de experiență în activitatea de recrutare fiind de peste 5 ani, recrutând o gamă largă de poziții (servicii, vânzări, servicii clienți – back office și activități de front office) din diverse industrii: Telecom, BPO, Farmaceutice, Producție, IT, Call-Center, Finance-Banking.

În timpul proiectului de recrutare, APT va aloca un consultant dedicat. El va fi responsabil cu sfarșitul procesului de recrutare, începând cu etapa de identificare și terminând cu etapa de verificare a referințelor (dacă este necesar).

Echipa de muncă temporară APT este formată din specialiști în domeniu. Ei te vor ajuta cu întregul proces de angajare al viitorilor colegi. Printre care se vor ocupa de pregătirea și prezentarea ofertelor de muncă pentru candidații selectați, întocmirea și înregistrarea dosarului de angajare care include toate documentele necesare pentru angajare, asigurarea controlului medicinii ocupaționale în urma recrutării prin intermediul unei clinici specializate și realizarea cursurilor de formare în domeniul sănătății și securității ocupaționale dupa recrutare (cel general).

Vom oferi servicii și pe parcusul derulării activității angajatului în companie, cum ar fi: pregătirea tuturor documentelor necesare pentru modificarea / încetarea contractelor de munca și înregistrarea acestora în registrul electronic, menținerea la zi a documentelor din evidența angajaților, generarea și transmiterea către autoritățile competente a documentelor necesare, pregătirea tuturor documentelor solicitate de angajați (certificate) și pregătirea rapoartelor în funcție de parametrii de interes pentru client.

Contactează-ne

Dacă vrei să afli mai multe despre serviciile pe care le oferim, nu ezita să ne contactezi.

CONTACTEAZĂ-NE